Известие

Collapse
No announcement yet.

Разходомер, бордкомпютър и т.н.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Направих малки подобрения, които ще влязат във версия 3.
    Все още има неща за доправяне.
    - видео: запомняне на разхода при гасене на мотора.
    - видео: ресетване на разхода.
    - видео: конфигурационно меню.
    Ще направя и статистика за всеки курс. Нещо като:
    ххх изминати километра
    ххх средна скорост
    ххх среден разход
    ххх литра изгорено гориво.

    + Показване на моментния разход като барове или огромни цифри
    Last edited by vgeorgiev; d.m.y г., 16:35.

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от vgeorgiev Покажи съобщение
      Направих малки подобрения, които ще влязат във версия 3.
      Все още има неща за доправяне.
      - видео: запомняне на разхода при гасене на мотора.
      - видео: ресетване на разхода.
      - видео: конфигурационно меню.
      Ще направя и статистика за всеки курс. Нещо като:
      ххх изминати километра
      ххх средна скорост
      ххх среден разход
      ххх литра изгорено гориво.

      + Показване на моментния разход като барове или огромни цифри

      Много добре колега, точно това е едното дразнещо нещо, другото е лекото закъснение, но това са дребни неща, имайки предвид какво показва като живи данни. Как ще се свързват, би било добре да има едно постоянно захранване за паметта и един плюс през контакт за включване на устройството, а нашите могат ли да се ъпдейтнат?

      пс Да не ме разберете неправилно, супер съм доволен от борд-компютърчето, все пак говорим за нещо което не е направено фабрично, за което мода само да стисна ръката на колегата и да го похваля за ентусиазма. С времето дребните неща лека по-лека ще се изчистят.
      Last edited by mirchozo; d.m.y г., 22:51.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #48
        И за мойта бензинка искам, само пиши с големи букви като си готов
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #49
          При ъпдейт платките остават същите. Чипа е друг, но като изводи е същия. Така, че само със смяна на чипа ще се минава на в3.

          Ускорих много показанията. Даже станаха дразнещи. След това ги направих да се показват на всяка секунда, като показанието е усреднено (средното от 3 измервания за 1 секунда).

          Средния разход и средната скорост се записват в EEPROM-а в момента на спиране на автомобила. След това записи се правят периодично през няколко секунди (при спряла кола).

          Идеята за бензин е замразена за сега.
          Last edited by vgeorgiev; d.m.y г., 09:44.

          Comment


          • #50
            Здравейте, колеги!
            Вече и аз съм с новата придобивка. Монтирах го и всичко работи както си е описано.
            Благодаря на колегата.
            166 2,4 jtd 2003
            156 2,4 jtd 1999
            145 1,6 TS 1997

            Comment


            • #51
              Всичко е хубaво, сaмо ние "бензинaджиите" се чувствaме мaлко дискриминирaни Бъзикaм се....Тa зa нaс ся последно нямa дa имa, тaкa ли? Толковa се нaдявaхме зa тaя джaджa....


              Comment


              • #52
                И какъв точно е проблема с бензиновите та сме отритнати.Толкова ли е нерешим.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                  И какъв точно е проблема с бензиновите та сме отритнати.Толкова ли е нерешим.
                  Здравейте,

                  С бензиновата версия стигнах до там да покажа моментния и средния разход. Проблема е, че незнам как да разбера, кога педала не е натиснат. Това е нужно, за да се пусне моментен разход 0, когато колата е на скорост (оборотите са над 1000).

                  МултиЕкуСкана чете натиска на педала, но УниДиага - не.
                  Хубавото на УниДиага е, че прави лог файл на диалога с ЕКУ-то. МЕС-а не.

                  Накрая ще пусна МЕС-а и ще преслушам линията физически.


                  С колегата KRASKO, направихме тестове. Нещата работят, но не са във финален вид.

                  Другия проблем е, че нямам бенизнова кола, за проба.
                  Когато правих дизеловата версия слизах до колата почти всяка вечер в продължение на три месеца.
                  Пиша код, тествам и пак така.

                  Разбира се, нещата вече са ми ясни по протокола, написах доста библиотеки, и работата по бензина не е толкова много.

                  Просто искам да предложа нещо работещо, за да са доволни всички. Не ми се иска да реализирам няколко бройки и после да се появят дефектите. Трябва да ги отстраня, а няма да имам тази възожност.

                  Имайте търпение.
                  Last edited by vgeorgiev; d.m.y г., 20:34.

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от vgeorgiev Покажи съобщение
                    Здравейте,

                    С бензиновата версия стигнах до там да покажа моментния и средния разход. Проблема е, че незнам как да разбера, кога педала не е натиснат. Това е нужно, за да се пусне моментен разход 0, когато колата е на скорост (оборотите са над 1000).

                    МултиЕкуСкана чете натиска на педала, но УниДиага - не.
                    Хубавото на УниДиага е, че прави лог файл на диалога с ЕКУ-то. МЕС-а не.

                    Накрая ще пусна МЕС-а и ще преслушам линията физически.


                    С колегата KRASKO, направихме тестове. Нещата работят, но не са във финален вид.

                    Другия проблем е, че нямам бенизнова кола, за проба.
                    Когато правих дизеловата версия слизах до колата почти всяка вечер в продължение на три месеца.
                    Пиша код, тествам и пак така.

                    Разбира се, нещата вече са ми ясни по протокола, написах доста библиотеки, и работата по бензина не е толкова много.

                    Просто искам да предложа нещо работещо, за да са доволни всички. Не ми се иска да реализирам няколко бройки и после да се появят дефектите. Трябва да ги отстраня, а няма да имам тази възожност.

                    Имайте търпение.
                    Колега, има ли развитие за компютъра на бензиновите машини?


                    Comment


                    • #55
                      с 1.8 ТС съм 16 в и аз очаквам джаджата да заработи за бензиновите коли ... Като е готова , ако може колегата да драсне и да я слагаме , че единственото нещо , което ми липсва в Алфата е да видя най-накрая къде отива този бензин ,че си го мели доста

                      Comment


                      • #56
                        Ще си почакаме бензинджиите...колегата няма бензинка под ръка и няма как да работи...
                        156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщение
                          Ще си почакаме бензинджиите...колегата няма бензинка под ръка и няма как да работи...
                          Добре де, нека някой колега от София да се отзове на колегата, дори ако се наложи да си остави колата за 1,2 дена докато направи точните данни....аз ако бях на близо, бих си оставил колата и да действа...


                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от vgeorgiev Покажи съобщение
                            Здравейте,

                            С бензиновата версия стигнах до там да покажа моментния и средния разход. Проблема е, че незнам как да разбера, кога педала не е натиснат. Това е нужно, за да се пусне моментен разход 0, когато колата е на скорост (оборотите са над 1000).

                            МултиЕкуСкана чете натиска на педала, но УниДиага - не.
                            Хубавото на УниДиага е, че прави лог файл на диалога с ЕКУ-то. МЕС-а не.

                            Накрая ще пусна МЕС-а и ще преслушам линията физически.

                            С колегата KRASKO, направихме тестове. Нещата работят, но не са във финален вид.

                            Другия проблем е, че нямам бенизнова кола, за проба.
                            Когато правих дизеловата версия слизах до колата почти всяка вечер в продължение на три месеца.
                            Пиша код, тествам и пак така.

                            Разбира се, нещата вече са ми ясни по протокола, написах доста библиотеки, и работата по бензина не е толкова много.

                            Просто искам да предложа нещо работещо, за да са доволни всички. Не ми се иска да реализирам няколко бройки и после да се появят дефектите. Трябва да ги отстраня, а няма да имам тази възожност.

                            Имайте търпение.
                            Колега, моментния разход няма как да ти бъде 0 по инерция с 1000 оборота тъй като тогава има впръскване на гориво.

                            На ТС-а специално кътоф режима е след 2000 или 2200 оборота според различните софтуерни версии. Паднат ли под тези обороти инжекторното време започва.

                            Така, че вместо да следиш педала следи само инжекторното време. Когато няма впръскване ще бъде 0 и просто можеш да напишеш че когато инжекторното време е 0 на дисплея се появява 0.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #59
                              Днес боднахме още едно от тези устройства на 2,4жтд. Още един доволен колега...
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment


                              • #60
                                Интересно ми е до колко са вярни данните за разхода.
                                Защото фабричните дават едни готини разходи от 4/100
                                Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                                159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                                NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                                Comment

                                Working...
                                X